Konferanse

11.09.2024 - 12.09.2024

kl. 10.00 - 14.00

Legg til i kalender

Velkommen til organisasjonskonferansen 2024! Årets konferanse vil finne sted på Thon Hotel Oslo Airport, Gardermoen og starter onsdag 11. september, kl.10.00 (rundstykker fra kl. 09.00) og avsluttes torsdag 12. september, kl. 14.00.

Vi forutsetter at de som får lønn fra avdelingen ikke trekkes for tapt arbeidsfortjeneste.

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)

Målgruppe:

Fellesforbundets organisasjonskonferanse er årets største møteplass for ansatte og frikjøpte/hel- og deltidsvalgte i avdelingene. Programmet vil bestå av aktuelle temaer.

Tema:

Det er en programgruppe fra organisasjonsavdelingen og fra lokale avdelinger som har satt sammen programmet. Målet er å få et program som gir plass til saker forbundsledelsen ønsker å informere og få innspill på, og saker som er sendt inn fra avdelingene.

Program:

Program kan du se her

Spørsmål:

For praktisk spørsmål ta kontakt pr. e-post

Påmelding

Påmeldingsfristen er 12. august 2024