Konferanse

12.11.2024 - 14.11.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Bransjekonferanse Havbruk som starter tirsdag 12.november og avsluttes torsdag 14.november på Thon Oslo Airport. Informasjon om påmelding kommer!

Målgruppe:

Tillitsvalgte i havbruksbransjen.

Representanter fra avdelinger i Fellesforbundet som jobber jobber opp mot havbruksnæringen kan også søke.

Tema:

Program er ikke klart enda.

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet som sendes ut noen uker før kursstart)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)
  • Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste (får tilsendt skjema som fylles ut og leveres med reiseregningen)
  • Kurset er gratis for medlemmer