Konferanse

04.09.2024 - 05.09.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Tariff- /bransjeråd Bil inviterer tillitsvalgte i bilbransjen til bransjekonferanse på Quality Airport hotell Gardermoen, 4. – 5. september 2024. Det blir en fellesdel sammen med Bransjekonferansen for Buss 4. september.

Målgruppe:

Tillitsvalgte i bilbransjen. Representanter fra avdelinger i Fellesforbundet som jobber opp mot bilbransjen kan også søke.

Tema:

Kommer

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet som sendes ut noen uker før kursstart).
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)
  • Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste (får tilsendt skjema som fylles ut og leveres med reiseregningen)
  • Kurset er gratis for medlemmer

Program:

Program sendes ut til deltakerne etter påmeldingsfristen.

Spørsmål:

For spørsmål om konferansens innhold, ta kontakt med
Kim Kalsås-Carlsen, 92266543 eller e-post

For praktisk informasjon og påmelding ta kontakt pr. e-post

Påmeldingsfristen er 24. juni 2024

Meld deg på her!