Kurs

03.09.2024 - 04.09.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Bli med på samling og møt andre i Håndverksgruppen! Håper du har lyst til å komme! Kontering for samlingen er 45-45-KONSERN

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Flybilletter bestilles når opptaksinformasjonen er mottatt (informasjon om dette sendes ut noen uker før kursstart)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen. Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste (informasjon om dette sendes til deltakere)

Målgruppe:

I utgangspunktet kan det komme 2 stykker fra hver bedrift. Hvis det bare er en tillitsvalgt (eller ingen) kan andre interesserte medlemmer også delta.

Tema:

Håndverksgruppen er en av de raskest voksende konsernene i byggebransjen. HG er en veldig viktig aktør særlig innen mal-, mur- og annen overflatebehandling. Hvilke lønns- og arbeidsforhold som gjelder i HG-konsernet, er derfor viktig for hele denne delen av byggebransjen. For mange av bedriftene som nå er i Håndverksgruppen er det en ny opplevelse å være i et konsern. Hva dette betyr, og hvordan man skal få innflytelse i selskapet, er noe av det vi skal snakke om på denne samlingen. Det er også en fin anledning til å bli (bedre) kjent med andre tillitsvalgte og aktive i HG-konsernet. Det er ofte lettere å ta kontakt med hverandre, for eksempel i forbindelse med lokale forhandlinger, når man har møttes og prata sammen før.

Program:

Endelig program for samlingen kommer senere.

Spørsmål:

Praktiske spørsmål, ta kontakt pr. e-post

Spørsmål om samlingen: Kjetil Larsen e-post eller mob. 951 21 541

Påmeldingsfristen er 24. juni 2024