Kurs i Havbruksoverenskomsten

04.11.2024 - 06.11.2024

kl. 12.00 - 12.00

Legg til i kalender

Målgruppe: Tillitsvalgte og medlemmer i Fellesforbundet i Nord-Norge. Innhold: Kurset tar for seg bl.a. havbruksoverenskomsten, , hovedavtalen, likestilling -og trakassering, klubbarbeid og tariffoppgjør.

Har du spørsmål om kurset, ta kontakt med Cicilie Løkås på epost: cicilie.lokas@fellesforbundet.org / tlf: 91702248.

Ved praktiske spørsmål ta kontakt med:
LO Kurs & Konferanse, kristjan.sveinsson@lo.no / tlf. 97625409.

Reisekostander:
Dekkes etter LO Kurs & Konferanse sine satser, for tiden kr 3,30/Km, eller etter offentlig kommunikasjon. Passasjertillegg er for tiden kr 0,50/Km

Tapt arbeidsfortjeneste:
Alle søkere må be arbeidsgiver om permisjon med lønn. Hvis ikke gis det et stipend etter LO Kurs & Konferanse sine satser, for tiden kr 177/time skattefritt, når tapt arbeidsfortjeneste dokumenteres.

Det er mulig å søke om støtte til barnepass, ta kontakt med LO kurs og konferanse.

PÅMELDINGSFRIST: 18. OKTOBER 2024