Konferanse

Bransjekonferanse for byggeindustri og glass

Thon Hotel Oslo Airport [Se i kart]

23.10.2024 - 24.10.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Bransjekonferanse Byggeindustri og Glass på Thon Hotel Oslo Airport på Gardermoen, med start onsdag 23. oktober kl. 11.00 og avslutning torsdag 24. oktober, kl. 14.00

Det dekkes overnatting fra 23. til 24. oktober for alle deltagere (dette er allerede booket for alle deltakere). Hotellet nås enkelt fra flyplassen med shuttlebuss.

Målgruppe:

Tillitsvalgte i klubbene innenfor byggeindustrien og glass.

På konferansen vil vi legge opp til innledninger og debatt på flere aktuelle temaer for tillitsvalgte i bransjen, herunder:

• Medarbeiderdrevet innovasjon og involvering av de ansatte i bedriftsutvikling
  • Faglig/politisk arbeid
  • Resultatene fra de sentrale og lokale lønnsforhandlingene i 2024
  • Næringspolitisk arbeid og situasjonen for våre bransjer

Program for konferansen vil bli sendt ut til påmeldte deltagere.

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere)
  • Eventuell tapt arbeidsfortjeneste dekkes av Fellesforbundet
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet som sendes ut noen uker før kursstart)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)
  • Kurset er gratis for medlemmer

Program:

Program for konferansen vil bli sendt ut til deltakere.

Spørsmål:

For praktiske spørsmål, ta kontakt pr. e-post

Har du spørsmål om konferansen ta kontakt med Terje Johansen e-post eller mob. 971 45 926

Velkommen til bransjekonferanse for byggeindustri og glass.

*fortsatt ledige plasser

Meld deg på her!