Konferanse

26.08.2024 - 27.08.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Konferanse for VTA-overenskomsten som starter mandag 26. august, kl. 11.00 og avsluttes tirsdag 27. august, kl. 14.00.

Informasjon om bestilling av flybilletter vil bli sendt ut sammen med opptaksbrev etter at påmeldingsfristen har gått ut. Minner allikevel om at bruk av egen bil og taxi må avklares med forbundet på forhånd, det vil komme mer informasjon om dette.

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste (skjema blir tilsendt sammen med opptaksinformasjon)
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)

Målgruppe:

Målgruppe for denne konferansen er tillitsvalgte og ansatte i VTA-bedrifter og ansatte i avdelinger som arbeider med organisering av VTA-ansatte.

Tema:

• Tariffoppgjøret 2024
  • Pensjon
  • Likest
  • Likestilling- og ikke diskriminering
  • Politikk/hva jobber vi med
  • Sykemelding

Program:

Program for konferansen vil bli sendt ut til påmeldte.

Spørsmål:

Har du spørsmål om konferansen, ta kontakt med Hege Espe, e-post eller mob. 926 87 488

For spørsmål om påmelding, ta kontakt pr. e-post

Påmeldingsfristen er 17. juni 2024

Meld deg på her!